IT teenuse kasu

Mis kasu klient IT teenusest saab:

  • kiire reageerimine – kõnedele vastatakse koheselt, spetsialistid kaasatakse kohe esimeses etapis. Konkreetne tajutav IT teenuse kasu.
  • kiire lahendus – esimene lahendus pakutakse kohe telefonis ja kaughaldusega.
  • aja kokkuhoid – keerulisemad probleemid lahendatakse tihti konkurentidest kordi kiiremini.
  • raha kokkuhoid – lahenduste valimisel lähtume hinna ja kvaliteedi suhtest ning pragmaatilisusest.
  • lai teadmistebaas – talletatud teadmistebaas, koostöö valdkonna tippudega.
  • läbi proovitud lahendused – lahendused tulevad kiiremini, odavamalt ja valutumalt. Reaalne IT teenuse kasu.
  • tervikpilt – me vaatame tervikpilti ja kordineerime tööd. Ei lahenda mitte küsimusi vaid vaatame ka, et tervikpilt oleks korras.

Mis ohtusid aitame leevendada:

  • ühe inimese puudused – teenus ei jää haigeks, ei ole hõivatud, omab laiemat silmaringi, on juhitud ja on kontrollitud, teenus ei puhka, teenust ei pea motiveerima, jne.
  • kõrged kaupade hinnad – teeme koostööd valdkonna juhtivate tootjate ja distribuutoritele ning sellest ka soodsamad hinnad. tootjate tehtud erihinnad just konkreetsele kliendile.
  • kõrge turvalisus – suuremate teadmiste ja kogemustega ning koostöös turvatarkvara tootjatega ennetame rohkem probleeme ja pakume turvalisemaid lahendusi.
  • dokumentatsiooni puudumine – meil on koguaeg asja- ja ajakohane dokumentatsioon ja see on kliendile kättesaadav. tagab ülevaatlikuse, läbipaistvuse ja turvalisuse.
  • joonistatakse arveid – me koostame aruandlust, et kes tegi, mida tegi, millal tegi ja miks tegi.
  • tekkivad probleemid – ennetame küsimusi ja reageerime enne kui kleintki aru saab (aktiivne ja passiivne monitoorng, enentavad tegevused).

IT teenus vs töötaja. IT teenuse kasu.

IT juhtimine teenusena. IT teenus. IT teenus vs töötaja. IT teenuste kasu.