Daas „Device with Deployment“

Teenusepakkuja tegeleb vaid riistvaraga seotud küsimustega ning kliendi nõudmisel vaid arvuti paigaldamisega (deployment, imaged, domeeni liitmine, jne). Kliendi lõppkasutajatele ei anta otsest kasutajatuge. Teenusepakkuja tegeleb arvutite seadistamisega, võttes arvesse kliendi vajadusi ning nõudmisi. Samuti pakutakse juhendamist ja abi riistvara paigaldamise ja värskendamise küsimustes. Teenusepakkuja pakub ka kvaliteetset ja professionaalset riistvaralahendust.

Deployment and Support

Sisaldub ka kasutajatugi erineb selles poolest, et kliendi lõppkasutajad saavad pöörduda kasutajatoe poole ning IT intsidendid või teenuspäringut lahendatakse teenusepakkuja poolt ära. Seade koos kasutajatoega peab paistma lõppkasutajale välja kui oma ettevõtte IT osakond.

Mis on DAAS?

DAAS (Device with Deployment and Assistance Service) on teenus, mis pakub lõppkasutajatele ja ettevõtetele võimalust saada vajalikke tehnilisi tuge ja teenuseid. See pakub ITsüsteemide paigaldamist ja seadmete hallatavust, mis võimaldab lõppkasutajal hoida oma ITsüsteem töökorras. DAAS pakub ka kasutajatugi, mis annab lõppkasutajatele võimaluse pöörduda abisi saamiseks teenusepakkuja poole. Kasutajatoe teenus pakub lõppkasutajatele väärtuslikku teavet ja abi, et probleemide lahendamiseks või teenusepäringute jaoks. DAASi kasutuselevõtmine võimaldab ettevõtetel oma ITsüsteemide töökorras hoidmiseks kasutada kiiret, usaldusväärset ja majanduslikult kasulikku teenust. See võimaldab lõppkasutajal saada kvaliteetset ja kiiret tehnilist tuge, mis on vajalik ettevõtte IT süsteemide toimimiseks ja töökorras hoidmiseks.

DaaS ehk Device As A service. Ülevaate saamiseks vajuta pildile.

IT teenus

Teenuse pakkumine sõltub kliendi vajadustest ja olemasolevast IT-tehnilisest lahendusest. Lõplik hinnapakkumine pannakse kokku peale kliendi vajaduste analüüsi. Järgnevalt tuuakse ülevaade teenusest ning teenuse jaotumisest vastavalt kas lõppkasutajatele pakutakse IT tugiteenuseid või mitte.  Teenuse saab kujundada vastavalt kliendi vajadustele.

IT lisateenused

  • Arvutivõrgu põhjalik audit ja kaasajastamine (kaabli võrk ja wifi võrk)
  • Serverisüsteemi audit, disain ja kaasajastamine
  • Põhjalik dokumenteerimine
  • Printerite remont ja hooldus
  • Esitlustehnika müük ja paigaldus
  • Tarkvaralitsentside soetamine
  • Serverit haldus (sh. domeenikontrolleri haldus, Exchange haldus)
  • Toonerid ja tarvikud
  • Asendusseadmed (sh printerid, vms)
  • Videovalve lahendused
  • Ruuteritega seotud tööd (kiirused, VPN, logimine jt)
  • Kaabeldustööd
  • Tagasiost teenusena (seadme tagasiost + teenus)
  • Seadmete kindlustus
  • Mobiilseadmete tugi eraldi projektina