VISIOLINE HANKEKESKKONNA (HANKIMINE) TINGIMUSED JA LEPING

https://www.visioline.ee/e-pood/ hankekeskkond on mõeldud kasutamiseks vaid ärikliendile!

Visioline Infra OÜ (edaspidi Müüja), registrikood 12030756, aadress Laada 20, Rakvere, Lääne-Virumaa, juhatuse liikme Raul Orav isikus, kes tegutseb põhikirja alusel, ühelt poolt ja Internetis https://www.visioline.ee/e-pood/ aadressile registreeritud juriidilise isiku esindaja (edaspidi Ostja) teiselt poolt, (edaspidi koos nimetatud Pooled), leppisid kokku alljärgnevas:

1. LEPINGU OBJEKT.

1.1 Lepingu sõlmimise aluseks on ostja poolt eelnevalt täidetud sooviavaldus(e-kiri, krediititaotlus, estitatud tellimus, kliendileping, telefonitellimus vms).
1.2 Müüja müüb ja Ostja ostab Müüja poolt müüdavaid tooteid käesolevas lepingus toodud tingimustel.

2. TOOTED

2.1 Toodete all mõeldakse kõiki Müüja hinnakirjas olevaid kaupu. Müüjal on õigus teha hinnakirjas müüdavate kaupade osas muudatusi.
2.2 Eraldi käsitletakse tooteid, mille edasimüügiks on vajalik tootja sertifikaat või autoriseering.
2.3. Toodetele antavad garantiitingimused on toodud käesoleva lepingu Lisas 2.

Kontakt:

E-mail: info@visioline.ee
Telefon: +372 528 4748

Laada 20, Rakvere
Lääne-Virumaa 44310

3. HINNAD

3.1 Toodete hinnad hinnakirjas ei sisalda transpordi- ja pakkekulusid.
3.2 Pakkimise ja transportimise kulud liidetakse arvele eraldi reana vastavalt Müüja poolt kehtestatud tariifidele, mis on ära toodud käesoleva lepingu Lisas 1.
3.3. Müüjal on õigus ette hoiatamata muuta hinnakirjas olevaid hindu.
3.4.1. Müüja poolt kirjalikult tehtud pakkumises näidatud hinnad kehtivad viie tööpäeva jooksul, juhul, kui ei ole kirjalikult kokku lepitud/pakkumisel näidatud teisiti.
3.5. Müüjal on õigus hindu kategoriseerida vastavalt Ostja poolt sooritatavate ostude mahule.

4.TELLIMUS

4.1 Ostja esitab Müüjale tellimuse kas suuliselt, kirjalikult, e-postiga, faksiga või elektrooniliselt (https://www.visioline.ee/e-pood/ hankekeskkonnas).
4.2 Ostjal on õigus tellimust muuta või tühistada vaid kokkuleppel tellimuse teinud Müüja esindajaga. Juba tarnitud kauba puhul pretensioone vastu ei võeta.
4.3 Laos mitteoleva ja spetsiaalselt kliendile tellitud toote tellimust ei saa tühistada.
4.4 Tellimuse esitamisega kinnitab ostja, et Tellijaks on juriidiline isik, mitte eraisik. Eraisikul on keelatud tellida.

5. TARNE

5.1 Ostja saab kauba kätte vastavalt Müüjaga kokkulepitud tarneviisile, kohale ja -ajale.
5.2 Müüja tarnib Ostja poolt tellitud kaubast laosoleva osa kohe, kui kauba eest on makstud või see on kaetud krediidilimiidiga ning Ostjal ei ole Müüja juures varasemast ajast tasumata arveid.
5.2.1 Ostja võib kaubad kätte saada kas normaal- või pakettsaadetisena.
5.2.1.1 Normaalsaadetise puhul tarnib Müüja tellitud kauba kuni 72 tunni jooksul peale kauba lattu saabumist, kui kauba eest on makstud või see on kaetud krediidilimiidiga ning Ostjal ei ole Müüja juures varasemast ajast tasumata arveid.
5.2.1.2 Pakettsaadetise puhul tarnib Müüja tellitud kaubad kuni 72 tunni jooksul peale tellimuses oleva viimase toote lattu jõudmist, kui kauba eest on makstud või see on kaetud krediidilimiidiga ning Ostjal ei ole Müüja juures varasemast ajast tasumata arveid.
5.3. Ostja tasub transpordikulu Müüja poolt ette nähtud tariifide alusel, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
5.3.1 Tarneviisid ja tariifid on toodud käesoleva lepingu Lisas 1.

6. MAKSETINGIMUSED

6.1. Ostja tasub tarnitud kaupade eest Müüja poolt esitatud arvete alusel ettemaksu tingimustel.
6.2. Arveldus Ostja ja Müüja vahel toimub pangaülekandega, sularahamüüki ei toimu.
6.3. Ostja ei oma Müüja juures krediidilimiiti.
6.4. Ostjal on õigus taotleda müüja juures krediidilimiiti. Krediidilimiidi määramisel on müüjal õigus kasutada kolmandate osapoolte poolt edastatavat informatsioooni Ostja kohta. Krediidilimiit vaadatakse läbi vastavalt Ostja poolt esitatud finantsandmetele iga poole aasta tagant ning seda muudetakse vajadusel.
6.5. Juhul, kui Ostjal on Müüja nimele Müüja poolt aktsepteeritava garandi garantiikiri, omab Ostja Müüja juures krediidilimiiti garantiikirjas märgitud summas.

7. REKLAMATSIOONID

7.1. Kui tarnitud kaubad saabuvad vigastatud pakendis, pakendeid on puudu või üle või pakendeid on avatud, teeb Ostja kauba vastuvõtmisel sellest märkme kullerfirma saatelehele. Lisaks vormistab Ostja kirjaliku reklamatsiooni ja saadab selle viivitamatult Müüjale.
7.2. Kui pakendites olev kaup ei vasta saatelehtedel esitatud andmetele, kaupa on puudu või üle, või kaup on transportimisel vigastada saanud ning seda ei olnud kauba vastuvõtmise hetkel võimalik tuvastada, esitab Ostja kirjaliku reklamatsiooni Müüjale 2 tööpäeva jooksul saatelehe allkirjastamise hetkest.

Reklamatsioon peab sisaldama järgmist:

* reklamatsiooni esitamise kuupäev
* saatelehe number, kuupäev,
* kauba vastuvõtmise kuupäev,
* saatelehel olevate kohtade arv,
* vastuvõetud kohtade arv ning seisukord,
* reklameeritavate toodete nimetused ja tootekoodid
* detailne veakirjeldus
* kauba vastuvõtnud isiku nimi, allkiri

7.3. Käesoleva lepingu punktis 7.2. nimetatud reklamatsiooni asemel võib Ostja Müüjale saata koopia saatelehest kõikide reklamatsioonis nõutud andmete, kauba vastu võtnud isiku nime, allkirja ja kaebuse esitamise kuupäevaga.
7.4. Reklamatsioon käsitletakse Müüja poolt ning vastatakse Ostjale hiljemalt 14 tööpäeva jooksul pärast kirjaliku reklamatsiooni jõudmist Müüjale.

8. FORCE MAJEURE

8.1. Lepingust tulenevate kohustuste mittetäitmist või mittenõuetekohast täitmist ei loeta Lepingu rikkumiseks, kui selle põhjuseks olid asjaolud, mille saabumist Pooled Lepingu sõlmimisel ei näinud ette ega võinud ette näha (Vääramatu jõud).
8.2. Käesolevas Lepingus mõistetakse Vääramatu jõuna loodusõnnetust, ülestõusu, üldstreiki, massilisi rahutusi Poolte asukoha haldusüksuses, sõda, riigikogu või valitsuse akti, mis oluliselt takistab käesoleva Lepingu täitmist, muud Lepingus loetlemata asjaolud, mida mõlemad Pooled aktsepteerivad Vääramatu jõuna.
8.3. Pool, kelle tegevus lepingujärgsete kohustuste täitmisel on takistatud Vääramatu jõu asjaolude tõttu, on kohustatud sellest viivitamatult kirjalikult teatama teisele Poolele.

9. LEPINGU KEHTIVUS

9.1. Leping ja Lepingu lisad jõustuvad Poolte või nende volitatud esindajate poolt allakirjutamise hetkest ning kehtivad kuni Poolte poolt Lepingus ja Lepingu lisades fikseeritud kohustuste täieliku ja kohase täitmiseni;
9.2. Käesoleva lepingu lisad on Lepingu lahutamatuks osaks.

10. LEPINGU ENNETÄHTAEGNE LÕPETAMINE

10.1. Kui üks Pool rikub oluliselt mõnda tema poolt Lepinguga võetud kohustust, on teisel Poolel õigus Leping ühepoolselt ennetähtaegselt lõpetada, teatades sellest kirjalikult 31 päeva ette.
10.2. Lepingut rikkunud Pool on kohustatud teisele Poolele hüvitama talle Lepingu ennetähtaegse lõpetamisega põhjustatud kahju.

11. KONFIDENTSIAALSUS

11.1. Leping ja selle tingimused ning Lepingu täitmisega teatavaks saanud informatsioon on konfidentsiaalne.
11.2. Lepingut puudutava informatsiooni avaldamine kolmandatele isikutele Lepingu kehtivuse ajal ning pärast Lepingu kehtivuse lõppu toimub ainult teise Poole eelneval kirjalikul nõusolekul, kui seadus ei sätesta teisiti.
11.3. Konfidentsiaalsuse kohustust rikkunud Pool kohustub hüvitama rikkumisega teisele Poolele ja/või kolmandatele isikutele põhjustatud tegeliku, dokumentaalselt tõendatud kahju.

12. VASTUTUS

12.1. Lepingu mittekohase täitmisega teisele Poolele tekitatud tegeliku kahju olemasolu peab olema dokumentaalselt tõendatud.

13. VIIVIS

13.1 Tähtajaks tasumata arvete eest maksab Ostja viivist 0,5 % arve summast.

14.VAIDLUSTE LAHENDAMINE

14.1. Lepingu täitmisel tekkinud vaidlused ja lahkarvamused lahendatakse Poolte vaheliste läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendab vaidluse Tallinna Linnakohus.

15. TEADETE EDASTAMINE

15.1. Pooltevahelised Lepinguga seotud teated peavad olema edastatud kirjalikus vormis, Lepingus või hilisemas kirjalikus teates fikseeritud Poole aadressil, välja arvatud juhtudel, kui sellised teated on informatsioonilise iseloomuga, mille edastamisel teisele Poolele ei ole õiguslikke tagajärgi. Informatsioonilist teadet võib edastada ka telefoni teel ja elektroonilise postiga.

16. MUUD TINGIMUSED

16.1. Pool ei tohi Lepingust tulenevaid õigusi ega kohustusi üle anda kolmandatele isikutele ilma teise Poole eelneva kirjaliku nõusolekuta.
16.2 Lepingu allkirjastamisega tõendavad lepingupooled, et nende esindajail on kõik õigused Lepingu alla kirjutamiseks ja Lepingust tulenevate kohustuste võtmiseks ja täitmiseks.

Käesolev dokument on koostatud 10.juuni 2011.a.

Raul Orav
Juhatuse liige

Visioline Infra OÜ

Laada 20, Rakvere
Lääne-Virumaa 44310

Tel. +372 504 9966
info@visioline.ee

LISA 1

KAUPADE TRANSPORT vastavalt Visioline Infra OÜ transpordihinnakirjale.

Tarnetingimused

Kuller toob kaubad kliendi näidatud aadressil kokkulepitud ajaks.

LISA 2

GARANTII

1. Müüja vahendab müüdud kaupadele tootja garantiid. Garantii tingimusteks võivad olla kohapealne hooldus tootja poolt volitatud hooldusfirmas või kaupade toimetamine vahetuseks või remondiks Müüja kontorisse. Garantiiaja pikkus ja reageerimis- või hooldamisaja kestus on määratletud tootja poolt. Seda on võimalik pikendada kirjalike lepingute alusel tootja ja kliendi vahel.
2. Müüja korraldab garantiikauba transpordi, kui hoolduse või vahetuse võimalus Eestis puudub. Kõik garantiihooldust või -vahetust vajavad tooted, mis ei kuulu hooldamisele Eestis, tuuakse Müüja kontorisse. Müüja ei teosta garantiikaupade transporti Eestis.
3. Juhul, kui toode kuulub ümbervahetamisele, peab kaup tagastamisel olema algupärases pakendis algse komplekteeritusega. Ostja on kohustatud koos tagastatava kaubaga tooma ka vastava arve ja saatelehe koopia ning täitma kas eelnevalt voi kohapeal tagastusblanketi. Ümbervahetamise võimaluse puudumisel krediteeritakse toode hetkel kehtiva hinnakirja alusel.
4. Juhul, kui selgub, et garantiitagastuseks toodud kaup vastab tootja poolt kehtestatud nõuetele, tasub ostja kauba Müüja juurest tootja juurde toimetamise ja käsitlemisega seotud kulud.
5. Eraisikust kliendile, kes on teinud tellimuse ja sellega ignoreerinud tingimust, et https://www.visioline.ee/e-pood/ ei teeninda erakliente laienevad gararantii- ja teised tingimused samuti nagu ärikliendile, kuna on rikutud käesoleva dokumendi tingimusi. Eeldame, et meilt tellivad vaid ärikliendid. Garantii- ja kauba tagastus on sellisel juhul vastavalt kokkuleppele.

LISA 3

KAUBA TAGASTAMINE

1. Müüja ei osta tagasi ega vaheta ümber Ostja poolt tooteinfo väärtõlgendamise tõttu tellitud tooteid kui ei ole lepitud kokku teisiti Müüja esindajaga.
2. Kauba tagastustasu määratakse lähtuvalt toote realiseerimiseks tulenevatest lisakulutustest Müüjale(näiteks: tarkvara algsättete taastamine tootja juures, füüsiline puhastamine, käsitlustasu, transpordi tasu, jpm.).
3. Ostja on kohustatud tooma tagastatavad tooted esialgse komplekteeritusega ning originaalpakendis Müüja kontorisse.
4. Tagasi ei osteta tooteid, mis on kasutatud, rikutud, kaotanud oma esialgse kaubandusliku välimuse või mis on mõnel muul moel langenud väärtusega(näiteks seadistatud tarkvara, kriimustused korpusel, registreeritud toode, kasutatud tootevõtmed, vms.).
5. Eraisikust kliendile, kes on teinud tellimuse ja sellega ignoreerinud tingimust, et www.good.ee ei teeninda erakliente laienevad gararantii- ja teised tingimused samuti nagu ärikliendile, kuna on rikutud käesoleva dokumendi tingimusi. Eeldame, et meilt tellivad vaid ärikliendid. Garantii- ja kauba tagastus on sellisel juhul vastavalt kokkuleppele.