IT spetsialist vs IT teenus

IT spestsialist vs teenus. Otsus, kas palgata ettevõttesse IT spetsialist või osta teenus sisse peab tuginema eelkõige läbimõeldud argumentidele.

 IT hooldus- või haldusteenus erineb palgal olevast IT spetsialistist, kuna:

1) Hooldusteenuse puhul tehakse reaalset tööd mitme eri IT valdkonna spetsialisti poolt, suudetakse pakkuda oluliselt suuremat kompetentsi. Üks inimene ei saa ja ei pea kõike oskama

2) Hooldusteenust pakutakse vajadusel isegi 24h, hooldusteenus ei “lähe puhkusele” ja hooldusteenus ei “jää haigeks”, hooldusteenus ei “vaheta töökohta”, seega peronalikulu on väiksem.

3) Hooldusteenuse puhul ei pea IT spetsialisti motiveerima või selgitama talle tema tööülesandeid. Hooldusjuht organiseerib kogu vajaliku töö.

4) Hooldusteenuse klientidele küsitakse maaletoojatelt, teistelt IT tooteid pakkuvatelt ettevõttetelt ja tehastelt riistvarale Visioline poolt riist- ja tarkvarale erihinnad, seega kokkuhoid riist-või tarkvara soetamisel.

5) Hooldusteenus sisaldab asendusriistvara. See tähendab, et klient ei pea ootama garantiiteeninduse taga.

6) Hooldustöid saab Internetist reaal-ajas jälgida, annab ettevõtte juhile ülevaate mida tema IT partner parajasti teeb.

7) Hooldusspetsialiste koolitab Visioline, seega jäävad ära koolituskulud.

8) Hooldusteenus on ennekõige vigu ennetav arvutiteenindus. Hoolduspartner on juba äriliselt huvitatud eelkõige Teie arvutipargi töökorrast, kuna hästi loodud ja hooldatud süsteem vajab oluliselt vähem aega.

9) Hooldusteenuse esimene samm on põhjalik IT audit, edaspidi dokumenteeritakse põhjalikult kogu IT süsteem, seega on alati süsteemist ülevaade.

10) Hooldusteenuse pakkuja teeb aktiivselt koostööd teiste infotehnoloogia- ja kommunikatsiooniettevõttetega, seega suudetakse probleeme kiiremini ja soodsamalt lahendada.

11) Hooldusteenuse pakkuja on huvitatud kvaliteetse riist- ja tarkvara müügist. Hoolduspartner ei sokuta Teile liialt kallist või ebakvaliteetset riistvara.

12) Pakume võimalikult kiiret probleemidele reageerimise aega ning hoiame oma hinnapoliitika avatud.

13) Vastupidiselt levinud arusaamale ei ole hooldusteenuse hind kõrgem IT spetsialisti peale kuluvast palgafondist, jättes arvestamata kaudsed kulud, sealhulgas töövahendid, puhkused, jne.

14) Hooldusteenuse pakkuja vastutab konkreetsete tegemiste või tegemata jätmiste eest. IT spetsialist ei taha ega saa sellist vastutust võtta.

15) Hooldusteenus sisaldab kliendi arvutipargi kaughaldust, regulaarset külastust kliendi juurde kontorisse, osalemist IT alastes projektides, arvutikasutajate konsulatatsiooni ja palju muud, mis on vajalikud, et inimesed saaks oma IT probleemid võimalikult kiiresti ja mugavalt lahendada.

Hooldusteenus ei ole üks inimene mitmes, hooldusteenus on mitu inimest ühes. Igale kliendile lähenetakse personaalselt ning töid organiseerib ja vastutab hooldusjuht. Kõik infotehnoloogiat ja sidesüsteeme puudutavad probleemid võib jätta Visioline hooleks.

Pakume Teie ettevõttele IT teenuseid ka siis kui tegutsete Lätis, Leedus või Soomes!