Proaktiivne IT teenus

Proaktiivne IT teenus (managed IT services) on moodne IT tugi- või hooldusteenus, mis teostatakse spetsialistide poolt kasutades spetsiaalset hooldustarkvara. Hooldustarkvara võimaldab koguda arvuti konfiguratsiooniinfot, logifaile ja kasutamise statistikat. Tarkvara abil on võimalik paljud vead tuvastada oluliselt varem kui need kasutajale probleeme tekitavad. Paljud väiksemad vead saab lahendada ilma, et kasutaja ei saagi teada nende tekkimisest. Samuti võimaldab teenus paljude vigade lahendamist ilma kasutaja segamata,erinevate tarkvarade uuendamine ja installeerimine. Tarkvara annab spetsialistidele väga hea ülevaatliku info arvuti seisukorra kohta ning võimaldab varakult reageerida erinevate jõudluse- või tarkvaraprobeemide puhul. Teenuse pakkujal on värske ülevaade kõikidest arvutitest, nende kasutusest ning seisukorrast. Kõiki küsimusi pole võimalik varem tuvastada, samuti ka mitte lahendada, siiski proaktiive teenusega hoiame kokku kuni 25% aega ning väldime mitmeid probleeme, mida teisel juhul tuleks hiljem lahendada. Paljudel juhtudel võetakse kasutajaga ise ühendust, mitte vastupidi.

Tuvastame paljud vead enne kui kasutaja neid märkab:

Vähem kasutaja segamist, rohkem automaatsust IT teenus kasutades:

  • Väiksem kasutaja häirimine toe- ja hoolduse pakkumisel
  • Mitmed tegevused saab teha ära taustal
  • Microsofti tarkvarauuenduste saatmine
  • Kolmanda osapoole tarkvarauuenduste saatmine
  • Ülevaade arvuti parameetritest ja tarkvaradest on värske
  • Automaatsete toimingute tegemine vigade tekkimisel
  • Ligipääsuõiguste kontrollimine
  • Ennetav IT teenus

  • Ülevaade arvuti seadistustest

  • Vea puhul reageeritakse varakult

  • Mitmed tööd automatiseeritud

  • Juhitakse tarkvarade uuendusi

  • Paljud tööd ei sega kasutajat

  • Mitmete arvutite samaaegne haldamine

  • Ülevaade ärikriitilistest protsessidest

IT teenus, proaktiivsus teenuse pakkumisel. Proaktiivne IT teenus.

Miks valida meid?

Oleme juurutanud ITIL standardi järgi sertifitseeritud teenuste halduse süsteemi, kasutame kõikide klientide paremaks teenindamiseks monitooringusüsteemi, kaugtöö ja kaugabi lahendusi.

Pakume tugiteenuseid ka Apple´i ja Linuxi kasutajatele. Lisaks tavapärastele IT teenustele tegeleme ka spetsiifilisemate küsimustega. Oleme välja arendanud mitmeid (tarkvara)tooteid, mida kasutame kliendi IT süsteemi efektiivsemaks haldamiseks. Me ei ole mitte ainult head IT halduses, vaid oleme teinud ka mitmeid uuenduslikke tarkvaraarendusi.

Meie strateegia on läbi meeskonna mitmekülgse pideva arendamise pakkuda klientide kõrgematele vajadustele vastavaid tooteid ja teenuseid.

365 äriedendus

Võta ühendust:

  • info@visioline.ee
  • telefon: +372 504 9966