Kuidas saada infot ärikriitiliste infosüsteemide tööst? Kuidas mõõta IT teenuse kvaliteeti? Kuidas lahendada kiiremini IT probleeme? Kuidas toimub monitooring?

Visioline monitooringusüsteem on ehitatud populaarse Nagiose monitooringusüsteemi platvormile, see jookseb omakorda stabiilsel Linux Debian operatsioonisüsteemil. Kasutame monitooringuna Nagiose distributsioon. Nagiosel on üle maailma miljoneid arendajaid, see on kujunenud IT maailmas monitooringu standardiks. Vaatamata Visioline kasutatava kasutajaliidese lihtsusele on Nagios ülimalt konfigureeritav.

Palju maksab?

Seadmete ja teenuse monitoorimine on hoolduslepingu klientidele tasuta, tunnihinde alusel maksvatele klientidele, tugiteenuste klientidele ja teistele:

  • monitooringuserveri install – 295EUR+km
  • vajadusel virtuaalserver –  alates 75EUR+km/kuu
  • seadistamistööd – 45EUR/h+km

Virtuaalserveri rendi puhul tehakse sisevõrgu skänneering kasutades virtuaalset privaatvõrku VPN. Kliendil peab olema VPN võimeline võrguseade.

Kuidas toimub monitooringutulemuste info edastamine?

Peamine info saadetakse e-mailiga. Võimalik on ka seadistada süsteem SMSe saatma. Eraldi on võimalik seadistada teavitused erinevatele inimestele, erinevatel ajaperioodidel ning erinevate seadmete või teenuste kohta.

Kuidas kuvatakse monitooringu andmeid?

Andmeid hoitakse andmebaasis ning kogu infot on võimalik vaadata graafikutelt, diagrammidelt või teksti kujul. Võimalik kasutada ka NagVis lisa geograafiliste kaartidega või fotodega infosüsteemide seadmekappidest või asukohtadest.

Kas saan tellida monitooringusüsteem ning hiljem seda ise seadistada?

Jah, saame ehitada teile süsteemi ning anda juhendid ning juhised edaspidiseks kasutamiseks.

Kuidas jaotatakse töö monitooringu meeskonnas?

Monitooringu teenusel on omanik, kes täiendab pidevat monitooringu teenust, igapäevaselt juhib teenust teenuse juht ning meeskonda kuulub mitu spetsialist, kes tegelevad rutiinsete küsimustega.

Kas monitooringu saab integreerida teiste tarkvaradega?

Jah, integratsioon enamlevinud asjasse puutuvate tarkvaradega on olemas, võib vajada mõningast seadistamist.

IT monitooring

  • Teada on äriteenuste jaoks oluised tõrked

  • Infosüsteemide seadmete tööst on olemas reaalajas info

  • Seadmete poolt pakutavate teenuste parameetrid ja kvaliteet on mõõdetud

  • Monitooringuinfo aitab lahendada potensiaalseid intsidente

  • Seadmete ja teenuste mõõtmisel saadud tulemusi saab kasutada trendide nägemiseks

  • IT teenuste tõrked avastatakse enne kui klient need avastab

  • Uute seadmete planeerimisel saab kasutada jõudluse andmeid

  • Mitme aasta jooksul mõõdetud teenuseandmed võivad osutuda väga kasulikuks infoks

  • Monitooring teeb spetsialistide igapäeva töö lihtsamaks

Raul Orav
Helista: +372 504 9966