IT Hooldus leping

  1. PAKUTAVATE IT TEENUSTE LOETELU JA KIRJELDUS

  • Osutatud teenus sisaldab IT tugi-, hooldus-, ja IT juhtimise teenuseid.
  1. IT tugiteenuse raames tegeletakse probleemide ja rikete lahendamisega nende tekkimisel. Lihtsamad probleemid saavad lahenduse kaughalduse teel ja kasutajaid abistab ning nõustab Help-Desk (telefoni, e-maili ja Skype teel).

  • Riist- ja tarkvara ning võrguseadmete haldus
  • Kasutajate nõustamine ja konsultatsioon
  • Help-Desk ja kaughaldus
  • Infosüsteemide register ja dokumentatsioon
  • Rikete ja kasutajaprobleemide logimine
  • Väiksemate arendusettepanekute väljatöötamine
  • Kulumaterjalide tellimine, kokkuleppel Tellijaga
  • Intsidentide lahendamiste koordineerimine ja jälgimine (ehk intsidendi haldus)
  1. IT hooldusteenuse käigus tegeletakse igapäevaselt ja regulaarselt klienti külastades infosüsteemi töökindluse tagamisega, et probleemide ja rikete võimalus oleks enneatatud ning minimeeritud. Koostatakse süsteemist põhjaliku register ja dokumentatsioon ning logitakse kõik intsidente, et kliendil oleks alati ülevaade toimuvast olemas. Tegeletakse igapäevaselt lihtsamate arendustega, et kogu süsteem oleks kaasaegne ja jätkusuutlik, suuremahulised tööd teostatakse eraldi projektina.

  • Riist- ja tarkvara hooldus ning haldus (s.h.uuendamine ja töökoha vahetus või lisamine)
  • Võrgusüsteemide hooldus ning haldus (s.h.laiendamine ja ringi seadistamine)
  • Serverite installeerimine, seadistamine, administeerimine ja varukoopiad (s.h.reinstall, jms)
  • Printerite (s.h. paigaldus)
  • Äri- ja rakendustarkvarade infrastruktuuri tagamine (s.h.kliendi esindamine ja asja ajamine)
  • Äritarkvarade installeerimine, seadistamine (s.h.ringi seadistamine ja reinstall)
  • Äri-IT alane nõustamine ja konsultatsioon (v.a.põhjalik spetsifitseerimine)
  • Help-Desk ja kaughaldus keerulisemates küsimustes (kuni lahenduseni)
  • Infosüsteemide register ja dokumentatsioon (ITIL’i järgi ehk CI haldus)
  • Rikete ja kasutajaprobleemide logimine (ITIL’i järgi + probleemiahaldus)
  • Arengukavade ja arendus ettepanekute väljatöötamine (koostöös kliendiga)
  • Kohene reageerimine oluliste probleemide ja rikete korral (vajadusel kohapeale tulek)
  • Multimeedia seadmete haldus (v.a. paigaldamine)
  • Regulaarsed visiidid kliendi juurde (kokkulepitud päeva(de)l nädalas)
  • Võrgus olevate tähtsate võrguseadmete monitoorimine (hostide ja teenuste monitoorimine ning graafikud)
  • Arvutivõrgu aktiivne monitoorimine (millised arvutid ja mida millistel hetkedel kasutavad)
  • Kasutaja tarkvaraprofiilide varundamine ja varunduse kontrollimine. (s.h.dokumendid)
  1. IT juhtimise eesmärk on monitoorida ja analüüsida regulaarselt IT seisukorda ettevõttes, planeerida edaspidiseid tegevusi, konsulteerida ja valida erinevate tehnoloogiate vahel, koordineerida IT tööd, optimeerida kulusid ning kontrollida tulemusi.

  • Auditeerime IT süsteemi tööd vähemalt korra kahe aasta jooksul
  • Koostame ja hoiame asjakohasena varundus- ja taasteplaani (koostöös tellijaga)
  • Koostame ja hoiame asjakohasena turvapoliitikat (koostöös tellijaga)
  • Koostame ja hoiame asjakohasena IT strateegia põhimõtted (koostöös tellijaga)
  • Koostame ja hoiame asjakohasena arvuti kasutamise eeskirja (koostöös tellijaga)
  • Koostame ja hoiame asjakohasena riskianalüüsi (koostöös tellijaga)
  • Anname soovitusi riist- ja tarkvara soetamisel (koostöös tellijaga)
  • Koostame ja hoiame asjakohasena arenguplaani(koostöös tellijaga)
  • Koostame eelarve (koostöös tellijaga)
  • Esindame vajadusel klienti (IT projektide kordineerimine)
  • IT hangete korraldamine või korraldamises konsulteerimine
  • Osaleme kliendi koosolekul (kord kvartalis)
  • Juhime väiksemaid projekte
  • Koostame aruandlust
  • Selgitame ettevõtte IT vajadused
  • Suuremate probleemide lahenduste juhtimine
  • Koostame ja hoiame asja- ja ajakohasena dokumentatsiooni ja kaardistust
  1. Tööd ja teenused, mida ei teostata käesoleva lepingu raames:

    • Veebi disainimine, programmeerimine ja arendus
    • Veebilehe sisu haldamine (v.a.tehnilised nõuanded)
    • Tarkvara arendus, nõuete analüüs ja spetsifitseerimine
    • Elektroonikaseadmete füüsiline remont (elektroonikaplaadil kivide vahetus, vms tegevus)
    • Suuremamahulisem kaabeldustega seotud tööd (v.a.paari kaabli vedu). St.rohkem kui 1-2’le arvutile/seadmele mõeldud võrgukaabli vedu.
    • Projektorite vms seadmete paigaldamine (v.a. mis ei ole võrguseadmed ja eeldavad lisaks elektri- ja ehitustöid või mis eeldab suuremat füüsilist tööd)
    • Töö, mis on oma iseloomult toe- või hoolduse väline rike või mis pole kirjeldatud IT juhtimise ülesannetes punktis 4 või IT hooldusteenuse punktis 3.
    • Töö, mis kaasneb seoses arvutitöökohtade või seadmete lisandumisega või arendustöödega.